Sunday, May 17, 2009

笨人出手

向火車站行出黎間中學條斜路,見到個踏單車既女仔炒車跌左落坑渠。
見佢冇朋友向附近,所以我出手相助。
記得柴柴話過唔好扶跌低既人,要佢自己借我力起身,咁我照做囉。
問佢有冇電話,打俾佢 d 朋友,佢話冇,我又笨笨咁唔識借我電話俾佢打。
有個亞叔經過,睇佢個款應該成日踏單車既人。
佢走埋黎睇個女仔,拿哂抹紙同膠布出黎幫個女仔處理傷口。
我睇住亞叔整,同扶住個女仔囉,陰公,震架。
差不多搞掂,有個男仔就走埋黎,個女仔話係佢朋友。
咁 ok 啦,散。
我覺得呢件事好得意囉。
幾個唔識既人,突然企埋一齊去處理一件事,瞬既又各行各路。
可能幾十年後會認識呢個女仔,講起踏單車既事,講起炒車,講起當年有個笨蛋唔借電話俾佢打,然後就知道,我地曾經相遇...我就係果個笨蛋...
哈哈哈~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home