Saturday, April 11, 2009

今日不宜

柴仔螞蟻搬家,但我總覺得呢隻螞蟻太心急,一次過搬太多,擔心佢會整親。
不過佢點會聽我講丫~
(俾說話你聽呀~)

執好個書櫃仔(六格櫃柴仔佔左五格喇!),柴柴又玩下個坑渠。
不過都係冇起色。
唉!

個廳櫃既圖有得睇喇!
如果去睇圖,之後實冇街去。
所以我同柴仔講,話通勝話今日不宜留在家中。
(本通勝勿就係我寫架之嘛~ 哇卡卡卡~)
然後去荃灣行街街。

到荃灣,想打攪 SoSo。
哈,嚇親佢囉,話煲緊湯,打掃緊,下次請早喎。
其實咁樣又幾得意架喎。
如果真係可以同 d 朋友咁 casual 咁約,幾好。
不過有幾多人會行我地屋企附近丫。

柴柴帶我行吉之島。
買左支伸縮棒同兔仔花布,諗住掛向廚房隻窗。
諗諗下,我話佢有陰謀,等我下次又拿唔得多野返去。
但俾佢話返我轉頭囉,話我拿住塊布唔捨得放手,仲扮我揀布個樣(醜化左十倍)。
衰仔...

想去國貨公司買返上次見到隻碗。
柴仔念念不忘嘛。
但冇哂貨囉,買唔到...
買左 d 中式懷舊小甜品:雞蛋酥呀、花生酥呀...
好過空手而回啦~

Labels:

1 Comments:

At 4/8/09 14:31, Anonymous mr.kennethl said...

"柴仔螞蟻搬家,但我總覺得呢隻螞蟻太心急,一次過搬太多,擔心佢會整親。
不過佢點會聽我講丫~
(俾說話你聽呀~)"

不要睇少螞蟻的力量!!!!

 

Post a Comment

<< Home