Friday, May 08, 2009

燃燒假期

今日請左假,但都一早起身,因為接左好多任務。

媽媽問我做乜放假都咁早起身,我話去做 facial。
「做 facial 要請假!?」
哈哈,假期就黎過期,是但囉。
其實仲要去買米缸、洗米兜兜同拿吸塵機既。
要讚下自己啦,雖然老鼠拉龜咁,但都將個吸塵機安全運返屋企!

最艱鉅既任務,就係要準備晚餐!
因為想柴仔感受下放工返屋企食飯,所以特登揀今日試。
一向只係拿手煮公仔麵既我,成功煮到一餐飯係一個大考驗。
不過,對柴柴都係一個大考驗...勇氣大考驗...哇哈哈~

新丁蒲街市。
數住要買乜野,買漏左就麻煩啦。
一路口 up up...冬瓜、咸蛋、瘦肉、蕃茄、薑、雞翼...
「薑可唔可以買細舊 d 呀?」
「煲湯瘦肉最少買幾多呀?」
「雞翼係咪就咁煎就食得架喇?」
簡簡單單既送咋,不過有蔬菜、有肉、有湯、有生果,算係咁啦。

碗碟唔係成日用,所以煮飯前什麼都要洗洗洗。
新飯煲又要睇下說明書點用。
預備既過程中有同柴柴通過電話,不過好快就收線。
因為我話再講今晚就冇飯食,嘻嘻。

好多意外發生呀!

最核突係洗米果陣。
點解我倒小小洗米水,個盤會咁多水既!?
仲越來越多 tim!
仲有菜碎!
天呀!倒灌呀!

最激氣係煲湯果陣。
放哂材料落煲,但個電磁爐認唔到個煲,唔著。
明明話電磁爐用得架喎......
好在有另一個煲頂上。

最驚係煮餸果陣。
已經開到好細,但都霹靂 park lark 咁,好驚囉。
最後用最細既一度煮,俾柴仔話我炆餸。

嘩,煮左幾個鐘呀!
d 野食賣相都 ok,柴仔都食得落。
食完又洗洗洗,搞到十一點!
我知柴仔心急要走架,冇車嘛。
但佢冇催我囉,唔忍心掛,嘻。

**********

我初初只係諗住煮午餐肉炒蛋、菜同罐頭湯,但柴柴話想轉蕃茄炒蛋。
咁我既菜單就變左蕃茄炒蛋,煎雞翼同冬瓜湯。
我唔識整蕃茄炒蛋架嘛,上網睇點整囉。
搵到咁教:

材料: (二人份)
蕃茄 兩大個
雞蛋 三隻
青蔥 兩條
生抽, 糖 少量

做法:
1. 蕃茄切成小塊, 蛋打至起泡 (懶的話可以電動打蛋器 ^3^) 後加一茶匙生抽及兩湯匙水, 蔥切段.
2. 鑊中下二湯匙油, 煮熱後下蛋汁, 翻炒至大半熟, 盛起備用.
3. 同一鑊中下蕃茄、蔥段及一茶匙糖, 翻炒至蕃茄出汁.
4. 加入炒蛋, 兜勻即成.

我見兩個蕃茄好似好少,用左三個,但原來係好多架。
唔食蔥,所以冇落。
未有生抽,用鹽代替。
一路睇住張貓紙黎煮。
新手算係咁啦~

Labels: ,

1 Comments:

At 18/8/09 14:37, Anonymous mr.kennethl said...

我還是喜歡我媽的煮法^.^

 

Post a Comment

<< Home