Saturday, May 02, 2009

披嫁衣 - beta

約左今日試衫,都幾緊張架。
有人教過要化少少妝去試先好睇,我都化下囉。
冇化開妝,冇工具冇技巧,所以之前走去買粉底胭脂惡補。
冇話俾柴柴知我有咁既安排,想俾個驚喜佢。
唔知有冇嚇親佢呢?

搞掂個妝出門口,都幾唔慣,好驚好核突,自己又唔知但係人地陰陰笑。
仲要身負重要任務 - 去黃金買保護貼!
向個麻甩地方,真係想快 d 搞掂走人。
但之前聽柴仔講好既保護貼要百幾蚊,我見果 d 五十蚊都唔使,擔心唔岩使,所以向個麻甩場兜兜轉轉。
問完柴柴,五十蚊都殺。
走!

返到去,柴仔見到我,冇表示驚嚇都冇話靚...
如果好睇,佢既反應應該唔會係咁...
嘻嘻,算囉。

玩新玩具~
拍左一張我覺得好溫馨既相


我影左 d 屋企,柴柴又用佢好定既手拍片。
駁去電視播返出黎,好清好靚,播片個效果仲好正好正!
每張相既過場有效果,又會由一邊 pan 去另一邊,好似睇緊樓盤介紹咁~
好新鮮,睇得好開心!

出尖沙咀,又去踢館。
不過冇人囉,真係懶惰。
橫掂去到海旁,影下相囉。
有個同胞叫我地幫佢影相,我地又幫佢影。
又係好靚架!
唔通新玩具真係咁勁!?

要準備戰鬥喇!
柴柴、奶奶、媽媽、亞姨、暴龍同燈塔,嘩,多人到丫。
實有排試,所以之前已經通知左佢地食左野先好黎。
我試返上次 confirm 果一件婚紗。
一試出黎就被踩到地底泥咁...俾下面啦,話哂都係我上次既選擇丫。
係咁試,除左好肯定唔鍾意層層紗,我已經冇乜方向。
唯有先轉戰晚裝。
係我自己埋架揀一堆黎試既。
聽人講晚裝好難落手,都唔係丫,我好快揀到喎。
揀左兩件,見另外一件個款幾好,我仲問有冇婚紗型。
真係有呀,不過係大拖,要再加三百蚊。
試左上身,都幾鍾意。
confirm 啦~不過要俾多三百蚊,好肉赤呀~
奶奶同媽媽都揀唔到衫,暴龍就 confirm 左伴娘裙。
總共搞左三個鐘!!
辛苦哂大家~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home