Saturday, April 18, 2009

八十歲前

送衣櫃喇~
單上面寫九至一送,所以我一早返去,至多返去繼續訓。

返去開左隻窗,冇拉起個簾,咁就發生左家居意外喇。
風一吹,個簾吹起,推左個放向窗邊既水晶相架落地。
嗚,相架崩左......

等下等下,個櫃成三點鐘先至到,仲要砌左成個鐘。
我打哂鼓~
早幾日柴仔話未到八十歲唔俾飽飯我食,估唔到係真既...
不過佢都陪我一齊冇得食,哇哈哈。

去到窩貼大王,已經差不多五點,乜都想食。
八隻窩貼、碗仔翅、酸辣湯麵、生煎豬肉包...正。

搞埋個廳櫃既設計。
落實左,兩個星期後起貨,唔知我地既設計掂唔掂呢?
有埋個廳櫃,傢俬就九九十十喇。
都已經開始螞蟻搬家,慢慢搬 d 濕碎野返去咯。
有 d 興奮,有 d 緊張~

講下去邊度渡蜜月。
我一路都係諗中國地方(柴仔鍾意,我又冇所謂)或者埃及(還心願)。
但佢話去日本,因為我鍾意。
嘩,諗都冇諗過呀!
諗下都開心呀~
不過咁就我,有 d 罪惡感,諗下先啦~

未夠八點,柴仔話肚餓!
剛剛唔係食到好飽喇咩!?
我食唔到喇,唯有陪佢食,睇住佢食囉。
食完又話飽架,但陪我食糖水,佢又叫黎食架喎。
佢個肚都幾難捉摸...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home