Saturday, June 07, 2008

新娘化妝 - Candy Lam

約左 Candy Lam 11:00 試妝。
一朝早收到電話,Candy 打俾我,問我仲去唔去試妝。
佢話黑雨喎。
去又好似辛苦左佢,黑雨都要開工,唔去我之後又唔知點安排。
結果就為自己利益著想,照去。

我冇約人幫眼呀,只係問柴仔借左部相機。
覺得奇怪?點解要問柴仔借相機?因為我冇預佢會去架。
清潔好面,我拿個相機出黎,仲同 Candy 講,「我得一個人,要麻煩你幫我影埋相。」
過左一陣,我見 Candy 望住個門口,原來有個男人企左向度,原來柴柴黎左!
嘩,開心到飛起,好在今朝決定照黎咋!

都搞左成三個鐘頭呀。
搞左 d 咁既野:


感覺個妝 ok,但 set 頭冇 KK set 得咁 detail。
不過佢話當日會執得嚴謹 d。
我地又信佢喎,所以 join 左。
揀左出門註冊+晚宴 plan,盛惠 5388 大洋。
呼,又了一件心事。

約左哥哥下午上新屋。
試妝試到咁晏,所以 "lunch" 淨係食個雞批。
上樓之前去超市買甲由藥餌同殺蟲水。
甲由們,你地死定了!

上到去再左睇睇右睇睇,影左 d 相。
我話上手業主"那渣",有相為證架。

哥哥度尺,原來專業人士度尺,好求其之嘛,把尺斜都照計既。
不過呢個尺都係"係咁意"既姐,因為遲 d 裝完修,個尺都會唔同。

尋晚返去既時候,我向商場去左洗手間先上樓。
俾柴柴話我「屋企都有廁所啦!」。
咁我今日就返屋企去囉。
點知就出事喇...塞左...
究竟係因為低層會係咁丫,定尋晚玩塞左呢?
呢個...係一個...謎...

Labels: , ,

1 Comments:

At 11/11/08 16:00, Anonymous Anonymous said...

當天有一隻肥的逃出了生天....呵呵

 

Post a Comment

<< Home