Tuesday, June 03, 2008

幸福爆炸

今日要去律師樓,所以下晝請假。
同事問我咁幾點放工,我好理所當然咁諗係一點,因為星期六都係一點。
點知 Double 話應該唔係,以前要點三,五天工作後應該要點半。
哦,咁勿點半囉,係肚餓 d 姐。
Richard 用好詭異既語氣問我做乜放半晝,講到我係去 interview 咁。
我淨係話我星期四都放半日,星期五都放全日。
佢仲要講到乜安排得咁密咁。
Double 向旁邊叫我話「關你乜事」。
唔知點解,我好介意,好怕呢個誤會。
所以就連今日本來想著裙去試妝,結果都係怕同事亂諗野而放棄左。

其他同事去 lunch,淨返 Double 同我。
佢竟然問我係咪就黎結婚。
咁我又唔隱瞞,照實話係囉。
又會咁心水清既。

同事食完飯返黎我都仲未走得。
13:23 仲收到指令話有隻 case 要今日做完。
Richard IM 我,話 time to go。
我冇為意,仲回話 yes yes。
跟住佢 send 多句 don't be late for interview。
我即刻嬲到爆炸,一句粗口回佢。

行去地鐵站既路上,同柴柴講電話。
我仲係唔開心,決定同柴柴講嬲到爆炸事件。
佢之前都講過理得人地諗乜,所以我都怕佢會話鬼我架。
不過就算係怕,我都要同佢講。
結果...柴仔做左消防員,救熄左我既怒火,嘻嘻。

六點半約左 KK 試妝。
之前柴柴話唔去架,結果都係同我去左。
我仲約埋燈塔表妹去幫下眼。
又化妝又 set 頭,柴柴悶到傻左。
見到佢咁,我覺得我好幸福...好變態呀~

因為就算即時 confirm 都唔會有回贈,雖然好心急,但都俾少少時間自己諗下啦。
化妝後既效果就唔獻醜喇,睇下 d 頭髮啦!

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home