Wednesday, May 28, 2008

新娘化妝 - Jacko Lee

為左搵化妝既事,今日超勁量級 down。

Jacko Lee 係 ESDlife 入面都幾多人 book 既 MUA。
我早個月已經搵過佢想約時間,但佢話出年年尾既 job 未接住,要六月先開始接,叫我六月再打去。
我已經諗左5月31日夜晚打俾佢會夜得滯 (我諗 MUA 多數盡早訓 keep 靚靚),所以計劃6月1日一返工就打俾佢。
點知今日向 ESDlife 個 forum 睇同一日結婚個 topic 既 post,已經有人 book 左佢...我...已經太遲... 我真係唔開心到唔知點講...
我又唔係冇打去問,係佢話 6 月先接,咁我又冇理由日日打去問佢接未架嘛。
我覺得我好似俾人呃,俾人出賣咁。
我又一心諗住搵只係搵兩個 MUA 試試 (約左另一個 MUA Christy Wong 31/5),又唔可以話我之前唔搵多幾個保險...
唉...

搞到我下午好冇心機做野,鬼鬼祟祟咁搵 MUA 資料。
搵到個 Kat Chan d 相好似 ok,即刻打去問,但都係俾人 book 左...
心仲慌...
柴仔都搵 d 資料俾我睇。
見有人講話 Jacko 有 partner 都 ok,即刻打去問,仲約聽晚去睇佢試妝。
唉...好擔心呀...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home