Saturday, May 24, 2008

聚會背後

今朝要返工,約左柴柴放工行德福。
佢向德福等我,都唔黎接我放工,差幾步路之嘛...嘻嘻...
一路等、一路食,都睇住 d 雜誌,睇下 d 草圖,計下 d 尺寸,唔,好期待呀。
呢個時候去德福,當然唔會放過 IKEA 啦。
拿住把尺度度度,睇下 d 示範單位,一路改良我地既設計。
客廳、飯廳、大房都一路諗,但細房就諗都冇諗過。
柴柴話放個掛衫架同個抽濕機入去,做乾衣房。
嘩,好奢侈呀~

夜晚同 E 記既人食飯。
馬仔係咁問我係咪有野宣佈,我仲以為阿嬌話左俾佢知。
原來只係空問,不過我都宣佈左喇。
好似早得滯講,但問到唔講又講大話咁。
既然唔係 d 唔見得人既事,大大方方同大家分享囉。

散水,同 Lion 去地鐵站。
傾左好耐,就咁企向地鐵口傾。
唔講唔知原來佢咁唔鍾意呢個聚會。
俾馬仔佢地咁話太冇意思囉。
唔...都唔知點講好...

笑話一則:
叫小菜既時候,有人提議叫 d 菜。
有人諗一諗之後,竟然...
「咁叫回鍋肉囉」...
(圖片顯示有小量伴菜)

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home