Saturday, May 31, 2008

51屆夏日婚紗及結婚用品展

又去結婚展喇!

行之前去麥當當食 lunch。
又傾下間屋既佈置。
諗諗下床尾有個空位,所以問下柴柴果度放乜野好。
俾佢笑我囉,話唔係每一個角落都要塞滿野架。
哈,住慣細屋係咁諗野架啦,要密鋪平面架嘛。

今次入去結婚展,主要目的係睇下婚禮攝影、租車同花球,其他都七七八八。
所以柴仔一路行,一路口up up "唔洗喇" "唔洗喇",免得人塞傳單俾佢。
行過一間爵士紅酒,見賣 99 蚊支,柴仔一口肅亮腔「爵士紅酒,只需九十九。」,我差 d 暈低。
佢仲要一技兩用,經過三洋賣按摩椅,又講「行得支力咩,黎三洋坐下啦。」
笑死我。

睇花球,研究下鮮花好定絲花好。
一般柴仔只會答「你鍾意啦」,但今次佢話鮮花好。
佢咁肯定既原因,竟然係因為鮮花冇得俾我留低做紀念,少樣垃圾。
=.="

離開會展,經過轉角果間精品店物體,見到麥兜向度等緊我,所以埋去睇下佢囉。
一睇,不得了,佢竟然扮成咁:

真係好想帶佢返屋企。
想~

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home