Friday, October 09, 2009

行大運

今日要四出拿明天用既物資。

十一點去拿婚紗晚裝。
一件婚紗、兩件晚裝、一條姐妹裙、蛋糕底裙、手套、小小配飾。
兩大袋野。

搭車返新居。
拿 d 大小相簿油畫、林林嬸嬸野去酒店「開房」。
M01,就係我聽日出嫁既地方。
有一間大房兩間細房兩個廁一個廚房。
好大個窗,好大個海景。
俾柴仔睇多兩睇,嘻,冇佢份享用嘛。

碌返出旺角拿褂。
三套褂、送紅睡衣同紅傘。
放低媽媽個套俾亞姨。
又趕住去開茶會。

初初諗如果佢十月十日開,我地去唔到都冇人幫我地去得到。
結果係今日五點,哈。
有人叫我地唔好去既,冇乜用喎。
但我地少出門嘛,聽下囉。

最後一站係去拿鮮花。
又幾盒野同好難拿既花球。
返酒店養住 d 花,柴仔要返屋企喇。
仲話結婚前一日唔可以見面,咁多野預備,唔見點搞得掂呀。

我去大快活同姐食晚飯。
係囉,點解今晚食大快活既?
由於覺得酒店個廁所沖涼唔係好自在,我返左新居沖涼。

媽媽忙住煮湯丸,係我至愛既糖心湯丸呀!
已經好耐好耐冇食過喇!
辛苦哂!
眾人睇完電視就開始上頭。
已經教左爸爸點講,結果都係唔記得四梳。

一梳梳到尾
二梳梳到白髮齊眉
三梳梳到兒孫滿地
四梳梳到四條銀筍盡標齊 (唔記得左)

真係烏龍~




今晚有暴龍表妹(我既伴娘)同亞姨留向酒店。
人人都話之前一晚會訓唔著,兩三點仲諗緊 rundown。
我唔係囉。
一早就想訓,係暴龍表妹捉住我同我油指甲。
哈哈,多謝哂。

今日都做左樣其他新娘子話佢地經常發生既事。
唔想俾柴仔知,但唔知點解佢都知道左。
好傻~

聽日就嫁喇。
:-*

Labels: , , , ,

1 Comments:

At 18/3/10 09:02, Anonymous mr.kennethl said...

我知道d咩呀?

 

Post a Comment

<< Home