Thursday, October 08, 2009

悠長假期

今日展開我既悠長假期喇!
第一個節目就係未來女婿仔同爸媽飲早茶。
爸爸成日話我唔請佢飲茶(其實請過幾次食其他野啦!),今日點都唔會唔計喇掛!

跟住走去辦銀行業務。
一早約左話拿十萬yen,又唔講有 limit,結果拿得七萬五。
入埋紅酒條尾數,換埋 d 散紙,銀行業務辦理完畢。

俾柴仔睇報紙見到今日 Giordano 開倉。
為左添置 d 衫去旅行,我地都去左行下。
第一日開倉,又係平日,d 貨仲好整齊,d sales 仲好好禮貌兼會介紹產品。
係咁二行左個圈,買左百五蚊野,有十對襪、兩件衫同一條頸巾,抵!

趕去下一站 -- 去拿主花車裝飾。
唔重,但大大件囉。
靠柴仔拿返屋企,我就去做 facial。

今次有兩個人 serve 我。
但我覺得好似俾人當公仔咁武,唔係咁自在。
換左人,始終感覺唔係咁好。
仲 sell 我話 join 新 plan 有 discount...我堅持唔 join 囉。
搞左幾個鐘,柴仔打俾我話我做乜好似人間蒸發左咁...hehe...

趕返屋企,reply 返註冊場地 d 細節。
最重要既係......rundown d 附屬品出爐喇!
希望兄弟姐妹仲睇得切啦~

唉...燈塔表妹話我知 d 姐妹裙仲係拿唔到...
佢幫我搞全部唔要,全單退錢。
好在個個都有現成姐妹裙頂住。
唔係好唔開心既,煩囉。

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home