Saturday, September 19, 2009

柴的電腦

今日行程緊湊。
先去買褂鞋。
呢個項目我冇乜要求,去返旺角樓梯底好出名果間度買。
呢間野都幾犀利喎,我諗有蒲 ESDlife 既人都會識。
真係好快,十五分鐘都唔知有冇就走得。

下一站去 Trinice 揀花。
上到去佢有再介紹架,不過免得花多眼亂,要返之前自己揀好果 d 款。

花球


俾四大長老既襟花


俾家姐姐夫哥哥同佢女友既襟花


俾兄弟姐妹既襟花手花


彷彿係一系列咁架,因為個個都有 d 白色小花!

約左亞生拿茶具。
佢實在太好人喇!
幫我向大陸買茶具,有平貨之餘,我仲可以慳返 d 車錢。

再下一站就係黃金。
今次到買柴仔既電腦。
不過佢唔好彩,個 case 向平果間冇貨,要去第間買貴 15 蚊,LCD 又冇左 惠康 coupon 送。

大袋細袋返新居砌機。
又遇到困難喇!
SATA 頂住個火牛,搞好耐加夾粗黎先整到。
柴仔仲整到流血都唔知,我見到個機有血,佢先發現原來係佢流緊......

夜晚仲要招呼 E 記既朋友仔黎參觀。
呢班野唔賭唔舒服,不過我乜都冇,得好益智既 UNO。
哈哈,所以都冇坐好耐就散 lu~

好充實呀~

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home