Wednesday, October 07, 2009

LSWD

今日 d 同事問我係咪 last day。
經更正後,話我今日係 last single working day。
哈哈,係呀,返埋今日就開始我既悠長假期喇!
lunch 同我食左餐好既,我仲走左去買西餅俾佢地做下午茶。

由於最後一日有 printer 用,把握時間決定埋婚宴個座位表。
係咁同柴仔 email 黎 email 去。
搞完個座位表先做埋公司 d 手尾,其實我唔做同事都可以做到既,但費事要人執手尾啦。
九點幾先走呀,計唔計 OT 好呢?

收到 Miffy 話姐妹衫有問題,等左成個鐘都拿唔到。
舖面又有好多人都係等緊,仲話有人報警。
佢話聽日再去過。
em...我都係唔好諗咁多喇...

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home