Saturday, April 04, 2009

打仗

尋尋覓覓,今日終於搵到大家都岩心水既杯。
由於柴仔拿住個書櫃,我呢個小兵負責返轉頭買。
我以為柴仔先回家,所以仲慢吞吞買埋橙汁,慢吞吞揀杯。
買完出黎,落電梯,驚見柴仔向度等緊!
我見佢耳仔紅哂...:-p
後來睇返電話,有 miss call 呀~
柴仔一定係出哂煙啦...
我估係見我唔知,所以冇話我。
多謝你錫住我~
;-*

夜晚我出手煮...公仔麵二人套餐(成本價 40 蚊,好經濟)。
材料有:
酸菜肉汁濃湯伊麵 兩個
菜心 數條
粟米雲吞 一包
雞腳豬耳 一份

我搞到好似打仗咁呀!
拿手唔成世~
d 先後次序完全夾唔岩,變左有時齋等,有時都唔知做得邊樣。
唔熟個爐既火力,一係等好耐都唔滾,一係眨眼就滾瀉哂。
又要顧住 d 麵唔可以煮太耐。
嘩,要有三頭六臂呀~
食完洗碗仲要濺到周圍濕哂。
柴仔,我真係擔心你第時越來越柴支...
嘻嘻~

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home