Saturday, June 21, 2008

口水大會

收左樓咁耐,今日先去地產舖交佣。
正式冇拖冇欠喇。

去管業處做張住客證。
張卡白雪雪,一 d 設計都冇。
係既,咁平管理費,想點丫。
順便交埋管理費。
呢期數係上手業主架,唉,交左都係拿唔返架喇。

返上樓,我特登要柴仔俾我開門。
因為之前都係佢開既,我要自己開門入自己屋企。
嘻嘻。

陪柴仔去見佢 d 朋友。
嘩,幾個口水佬,傾左四個鐘頭!
傾到眉飛色舞,聽到我一頭冒水。

散會後仲有時間,行過建材街,望下囉。
睇到咁上下,睇到色盲。
點解?因為我向一間舖頭既街頭舖同街尾舖睇同一款磚(已經對過model no.),我一款話靚,一款話唔靚囉...

約左上 Jack Creation 度落訂。
結果我都只係 join 左 1P1V,希望都會有我心目中想要既相啦。

註冊、擺酒、婚禮攝影、婚紗攝影、婚紗禮服、新娘化妝,基本上都搞掂哂,呼,鬆一口氣。

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home