Saturday, June 09, 2007

Shopping

哎呀,唔知醒 tim...
雖然我都預左唔跑,但我話會陪柴柴架嘛...

上星期我話好熱,想買裙仔著下。
今日柴柴就拉左我去又一城行街街。
係咪有 d 奇怪點解我地揀又一城,無他既,因為我地有一疊"數唔完"既 coupon 囉。
可借丫,結果都買唔到裙,不過都有收穫,買左頂帽囉。
之前果頂唔疏氣,跑步好焗嘛。

仲有剩 coupon,柴仔係咁二話睇十三瞞徒。
我真係想睇架,不過我十二都未睇,驚有前文,所以都係算啦。

想去飲杯 coffee,但搵唔到位。
返老家又冇野岩食。
來來去去幾轉都未有定案,喝死我喇。
結果向 foodcourt 各自幫襯唔同食店,一拿到杯可樂就係咁啜。
正...

食完飯,走去坐樓梯。
邊睇人溜冰,邊聊聊天。
好舒服。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home