Saturday, May 19, 2007

餐廳的伺服器

今日第二次跑畢全程,哼,一定陸續有黎呀!

出去食飯冇帶遮,哎呀,冇帶遮先黎落雨。
短短既路程要搭巴士返屋企。
我第一次搭呢架車咋,連柴仔都冇乜點搭過。
等車加埋搭車既時間,行個來回都得咯。
唔係落雨,呢架車都冇咁受歡迎。

夜晚又掉低柴仔,我自己去同舊同事食飯。
去尖沙咀間 Outback 食。
個 waiter 走埋黎話佢係我地既 server。
我大鄉里,聽得好唔慣...server...
叫野食果陣搵 server,但係佢唔見左人,我地勿笑 connect 唔到 server囉。

Lion 宣佈佢結婚喇!
班衰鬼話係咪餵左懵仔藥俾佢男友。
又當住阿嬌面叫亞東小心 d,唔好亂食阿嬌煮既野。
我見亞東避開哂阿嬌 d 眼神,個樣好好笑架!

睇黎我開始步入炸彈期,引用亞賢既畫,如圖示。

不過,開心既。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home