Saturday, May 12, 2007

小豆情

今日好熱,好哂。
跑步既時候,真係要講句「我鍾意同陽光玩遊戲」。
柴仔話,我勿就係「楊光」囉!
哎呀...

今次好似豪華跑步團咁,好好服侍,有得擦汗,又有水飲。
仲有「好好聽」既海浪聲同海鷗叫聲。
..汗... ^_^"...

下午一路行街,一路講亞豆既問題。
佢既故事發展落去,究竟會點呢?
有 d 位我都會同佢諗埋一樣,好似"女主角"啦,同 d 先後次序咁。
"女主角"呢樣野,我都好大心癮架,不過一定唔會好似佢咁,Q 埋雙手等上台。況且...hehe...我諗我要戒左呢條癮,咁就實唔使煩。
先後次序嘛,除非你俾我知你一定會做,如果唔係做後面既事先,我會以為你就咁就算,實唔開心啦!

另外亞豆仲提出左一個人生交叉點問題:一個同你講開心事既另一半,同一個同你講唔開心事既另一半,你會揀邊個?
em...我諗我會揀同我講唔開心事果個。
我覺得呢個係朋友同另一半其中一個分別。
朋友同你嘻嘻哈哈,好易。
要佢肯同你訴心聲,尤其係男人,難 d 囉。
朋友淨係同我嘻嘻哈哈,我冇乜所謂,但另一半如果有乜唔如意,我希望我知道囉。
可能我解決唔到佢既煩惱,但起碼我知道佢有煩惱,同為乜而煩惱。
起碼我可以配合一下,盡量唔好增加佢既負擔。
(扭計另計)
"兩個人一齊最緊要開心"果個"開心",唔係咁表面,咁簡單囉。
唔識點講呀,總之就係咁揀啦!

我地既情況嘛...em...你唔同佢講都岩既...hehe...
仲有,你放心啦,如果有人埋我身,我會派飛鏟豬鏟走佢架喇!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home