Saturday, May 26, 2007

飛龍在天

今朝古古惑惑咁同柴仔講,出面好熱好晒 (咁係事實既),有少少想柴仔話「咁唔跑喇」。
但佢話「咁唔跑牙」,我又話「跑囉」。
我都變得幾快...

跑落又冇想像中咁辛苦,有少少風,唔焗實 d 汗。
但我都就住,唔跑到入尾囉。
柴仔照跑,所以散左。

食完 lunch 去街街。
柴仔神神秘秘咁唔話我知去邊,淨係話去我之前話想去既地方。
我話如果去到都唔係我想去既地方咁點。
衰仔話姐係我之前講大話...車...唔俾係你冇心肝記錯架。

行過加連威老道,間 Hair Advance 唔見左喇!
真係執左!?
我仲嬲緊整左負離子好似冇整咁喎!

遊遊下去左科學館,原來係去睇恐龍呀!
柴仔係好有心肝,因為之前太古廣場展出果陣,我都話想去睇架,不過結果冇去之嘛。
之前都冇留意到科學館有呢個「飛龍在天 - 中國恐龍與古生物展」,所以估極都估唔到佢帶我去邊。
熱辣辣排隊買飛,有人 sell d 博物館入場證,但我地冇買,邊有咁神心去咁多博物館丫。
我以前中過海洋公園全年入場證招,都抵唔返既,所以今次唔笨。

初初幾件展品冇影到相,之後影左 dd。
好疑惑 d 化石點形成,點發掘出黎。
睇落去似水墨畫咁之嘛,有 d 唔留心睇都唔知有野。
俾我地見到都唔知係寶。

水墨畫 I


水墨畫 II


恐龍骨 I


恐龍骨 II


恐龍骨 III


恐龍骨 IV


恐龍頭 I


恐龍頭 II


恐龍蛋





睇完飛龍在天,繼續睇埋 d 常設展覽。
冇左個吸音室,以前次次去親我都會大叫發洩一下。
有度展左 d 畫,放個鏡面圓柱體向畫上,睇反映會睇到隱藏在畫中的畫,好勁。
我冇影到相,呢幾條 link 有得睇。
畫1 畫2 畫3 畫4 畫5
玩埋個體能挑戰就走咯。

行行下,我突然問柴柴,如果有一個高過佢既女仔,同一個年紀大過佢既女仔,佢會揀邊個做女朋友?
佢唔答囉,話咁多選擇做乜要揀 d 咁既野。
即係夾硬問一個屎味既蛋糕,同一個蛋糕味既屎,會揀邊樣?
講講下佢又答會揀屎味既蛋糕,話 lin 住個鼻就唔知乜味喎。
咁我揀蛋糕味既屎咯,咪埋眼食勿得囉。
至於我問既問題,佢都係冇答案。

我問既問題九唔答八,柴仔既提議仲搞笑。
佢話有錢又無聊既話,叫我搵私家偵探查佢喎。
佢自己都話啦,返工,放工,返屋企,有乜好查喎。
查完發個私家偵探爛渣咩,哇哈哈。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home