Sunday, June 03, 2007

行刑

今日要帶小王子去打針。
去到柴柴家門,見到柴爸爸同柴柴安撫緊小王子,佢抽筋呀!
知佢見到我會好肉緊,所以我退後左 d。
再聽到柴柴叫我走,唔好俾佢見到我,我又行遠 d。
(嘩,柴柴叫我滾蛋呀,哈哈哈。)
諗諗下費事佢聞到我陣味,走返去搭 lift 果度。
跟住就好似等手術消息咁,左踱右踱。
好在終於都冇事。

係咪剪頭髮掙扎搞到熱得滯呢?
幾傻仔丫,搞到抽筋咁辛苦,仲要變左火車軌身加毛筆尾。

搭的士帶佢兩個去醫生度。
睇見其他狗狗既反應都幾好笑,大大隻狗要主人拉佢拖地咁入醫生房。
小王子呢,張醫生桌好似燙腳咁,係咁扒住柴柴。

走都搭的士呀,因為買埋糧,兩個人搞唔掂咁多野。
辛苦死柴柴喇。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home