Thursday, April 19, 2007

巴士叔叔

今晚如常搭巴士返屋企,都如常訓左下半程。
但今晚係有史以黎搭得最遠既一次。
一打開眼已差不多到南昌站。
之前最多試過過一個站,今次過多左個幾站。
心諗,死啦,點返去呢?
行又靜英英,搭車又好唔抵。
車停站,落車又死,唔落車又死,結果走埋去問司機,點樣可以返西九龍。
司機問我係咪唔知醒,我老實話係啦。
佢就話如果行返去好遠,佢車我到總站搵另一架車車我返去。
嘩,呢隻援手實在令人太感動喇。

等佢泊好車,帶我上預備開果班車。
一路行聽佢指示,先感受到佢係好好心先會咁做。
因為佢係城巴既,帶我俾架九巴,叫我唔使出聲,扮係老友,講句唔該就得,唔使再入錢架喇。
又話我知見到乜到邊度落車,我應佢話我唔敢訓喇 (返返小西灣就...唉...)。
佢都冇同九巴司機解釋,講句唔該,同我 bye bye後就走左喇。
真係好多謝呢個司機叔叔,好 warm 呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home