Saturday, March 31, 2007

太陽計劃 II

今日同柴柴去買六合彩果陣,有個女人居然大膽打我地尖,我地梗係唔會由佢啦。
佢仲聲大夾惡,咁鬼冇品既。
我同柴柴都話佢買左都唔會中。
走既時候,我同柴柴繼續講緊下次見到呢 d 人咁點。
我話一定要搭佢膞頭,祝佢好運,呵呵呵。

繼續我地既太陽計劃。
行行下,見到烏溪沙xxx營。
下!?呢度係我小學去旅行果個烏溪沙!?
四周圍都係高樓大廈既!?
我記得細個去果陣好荒蕪下架,柴仔仲話佢細個去係搭船既 tim。
嘩,乜變成咁呀。

搭巴士返出沙田,又逛下宜家。
睇到一個趟門既衣櫃,柴仔望住張分兩行寫左「門前不用預留空間」咁上下既 notice,話唔明講乜。
我又望住個 notice,我唔明佢唔明 d 乜。
原來...哈哈...傻佬,唔好幫人亂加標點啦!



帶左張元氣 coupon,終於可以補返果餐喇。
柴仔話係食人棄我取壽司喎,唔...佢又解得通既。
食左 3 黃碟、3 綠碟同 3 紫碟。
比起平時同亞飯食,好似少左好多,不過都飽。
其實柴仔都唔好食壽司既,係我鍾意之嘛,嘻嘻。

有個話題,講做一樣不合符道德既事既價錢,類似每樣野向心目中都會有個價。
比較極端既例子,係人地俾幾多錢你,你先會殺一個人。
我就話唔係錢可以令我去做既野。
柴仔就話左個價,話呢個價可以令佢覺得值得去擔心後果。
(純粹空說,別當真。)
又話如果有人出呢個價叫我殺佢,叫我都應承。
因為佢都唔知有乜值得人地用呢個價去咁做,同埋解決到佢一路面對既問題。
傻啦,我寧願你唔去解決呢個問題。
同埋,最初點解有呢個問題呢?
做左,勿達唔到目標囉!?
咪忘本呀...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home