Saturday, April 07, 2007

假如

唔知過左幾多個"八個星期"之後,我終於跑畢全程喇!
遲左咁多,冇大餐食咯。

出旺角。
經過 Bossini 旗艦店,見到派波板糖,我地排隊一人拿一支。
一支拿黎食,一支拿向手 fing 下 fing 下。
支波板糖都唔細架,所以結果都係食唔哂。
行到近朗豪坊果邊,Bossini 又向度派雪糕。
我地又一人一杯,不過,唔好食既。

去實惠行下,睇下傢俬,試坐下 d 梳化。
原來我揀梳化好難架。
一係頭位唔岩,一係坐到吊腳。
哈哈,身高問題。

我地今日探討過一個問題。
假如生命只剩下已知且短暫既時間,我地會點樣過。
我記得中學都作過一篇咁既文。
時限唔記得喇,唔多過一個星期啦。
點安排都冇乜印象咯。
今日再接觸呢個問題,我諗...
如果係兩星期或以上,我會去旅行。
如果係兩星期以下,會唔返工,然後好似平時放假咁過掛。
當然想日日都見到柴仔啦。
佢就話,俾著佢,佢會為自己打點身後事。
佢幾時都咁理性。

夜晚掉低柴柴,我自己同 K哥、亞飯、Loffy、Noffy、亞利同亞璀食飯。
Loffy 講佢雨中奇遇中男既事,話有個中男要佢遮過馬路。
佢果把已經係超自私的遮,仲要唔岩路,個中男都仲要夾硬黎,咁都得既。

食糖水,俾左家姐結婚果日我個樣既相佢地睇。
佢地...呆左...哈哈...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home