Friday, March 03, 2006

好餸

今日成日都唔向 office,偏偏有樣好緊要既野要交俾老闆。
冇辦法之下,搵仔仔代 send email,再補返個電話俾老闆。
聽老闆既語氣,佢都好似好無奈。
我有 d 唔好意思既,不過,現實就係咁。

下午去個 briefing,見到目標人物,問下佢知唔知內情。
我覺得我表現幾好架,不過原來只係做 show。
算啦,我都知道呢 d 衰野架喇。

夜晚去 Lion 屋企參觀加食飯,順便 farewell AT。
仔仔都有出場。
好在你黎咋,如果唔係同個女仔同路,睇下你點算。
人地以為你蝦佢呀。

哎吔,今晚 AT 請食飯呀。
點解有人請食飯要"哎吔"?
好簡單,因為咁代表我都要請。
大拿拿成千蚊...嘩,骨喇赤赤痛。

食完飯先上 Lion 屋企。
兩個人住...好似大左 d 姐。
成班圍住傾下計,幾開心丫。
拿住支酒,may 下一啖,may 下又一啖,唔覺唔覺都飲左一半。
開始有 d 唔妥,都係唔好拿住向手,俾左仔仔消滅佢。
下次有機會先大飲,我都想知我醉左會係點。

------
好餸,因為我請老闆食好餸。
好餸,因為今晚都幾好餸。
好"送",farewell 嘛。

2 Comments:

At 6/4/06 12:47, Anonymous Anonymous said...

首先要說清楚她不是個女仔, 是個中年女人...
再黎就係我只問左她一句"近排好似好累咁既", 這一句話不足以顯我有任何犯罪意圖, 亦想不出有任何犯罪動機

我當事人先至係辜既受害者,這件事令他不敢再去關心別人,社會會變得更冷漠

喂喂,你個blog咁舊架,成個月前既野黎既, 有冇攪.......錯

 
At 6/4/06 23:33, Blogger ccming said...

我追緊架喇......
我都希望可以快 d 追返貼架!

 

Post a Comment

<< Home