Monday, February 20, 2006

預設陷阱

今朝早老闆同我傾計,問下我做成點,IT 變 Electronics 掂唔掂。
又話其實佢已經盡量安排 d IT d 既野俾我做。
我又唔知做乜今日咁好氣,一句回佢,話一個 system 唔係話有部電腦就叫 IT 野。
例子:我唔覺 PABX 係 IT System,唔覺 Access Control Security System 係 IT System (當我要處理既係度門要裝 card reader 定 press button,d conduit 同 trunking 點走)。
佢話,之後會同 IT 果邊傾下,搵 d infrastructure 之類既做。
但係佢冇提過我手上既野可以甩手俾其他人接。

同仔仔講,老闆都萛有諗過幫我搵 d 岩做既野。
但係仔仔一句就點醒左我:
「人地一早掘左個坑,掟左你落去。而家向上面問你係咪扒得好辛苦,咁叫睇你牙?」
又好似係喎。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home