Saturday, February 18, 2006

寵物

今日特備節目:


行去嘉年華既路上,陸陸續續都見到好多狗仔。
入到場入面仲熱鬧,隻隻都好得意。
我地冇帶小王子同小公主去呀,唔係肯定癲哂。
睇狗多過睇 d 攤位,行左兩個圈就走喇。

行新城市新果 part,行過電器果層,睇下 d 電視。
有人話會買個好 d 既電視擺向屋企,大概係大 d 既 LCD TV 咁啦。
唔係好明架,佢不嬲都好少理個電視既。
但原來係為左佢號稱“電視榨汁機”既另一半。
呵呵...

要補返慶祝因為我要返學而慶祝唔到既日子,所以我地今晚食好野,食和民。
都等左好耐先有位呀,一路等,一路睇下示範枱食乜。
結果我地叫左炸鱆魚餅、牛肉火鍋、牛油焗帶子同香蔥豬骨湯麵 (如果冇記錯既話) 。
細細碟,細細碟,都飽喎。

食完行出河邊散散步。
坐左上欄杆,好驚架,捉得個愛心欄杆好緊。
不過個人工智能既欄杆又點會俾我跌丫。
我幾好心呀,散步之餘不忘同你操練操練。
開始係少 d 架喇,得果一級,下次啦,同你練到兩級,好唔好?
不過練完先好食飯喎,唔係 side 野呀,哇哈哈。

問到我想唔想知個秘密係乜。
其實我唔係想知個秘密,而係我唔想知道你同人地有秘密,但我唔知個秘密係乜囉。

返到屋企,知道左一個好嚇人既消息。
好難相信,好難過。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home