Tuesday, February 28, 2006

巴士熱線

等巴士返學,已經遲到架喇,仲等好耐都冇車,又近尾班車時間,所以我打去巴士熱線。
細個果陣都有打過,無無聊打去,問條無聊問題:「全香港有幾多個巴士站?」
仲記得個姐姐答我:「好多架喎!」
今次冇咁無聊喇,問佢架巴士幾耐一班車,點解咁耐都冇車,會唔會冇車。
佢同我講呢個時間既巴士唔係佢地負責,叫我打去第間公司問。
打到去,非辦公時間喎,勿打返轉頭再問囉。
另一個人聽,都想叫我打去第間公司。
我話「果度非辦公時間,冇人答到我。」
咁佢就幫我打去站頭問,果度話另一間公司未有車到。
佢都有試下幫我搵轉車,但都真係太隔 sip,冇乜好 choice。
傾左陣,佢再打去站頭,接返過黎就話「你唔好行開,開左架車喇!」。
呢架車...等左4x分鐘呀...

1 Comments:

At 6/4/06 12:34, Anonymous Anonymous said...

我成日叫囂話打去嘈下, 但我一次都未打過, 原來妳成日打....

 

Post a Comment

<< Home