Sunday, October 18, 2009

長野‧上高地‧北陸立山黑部溫泉大自然 5 天

14/10/2009

5:30 去等機場巴士,天都未光呀!
向機場食早餐,想o拍丸,所以拿左杯水。
唔覺唔覺入閘,即刻俾人截住話 no drinks。
噫,係喎。

閘 1 上機,坐到窗口位呀!
途經台灣桃園國際機場,我地冇落機。
咁樣"轉一轉",有兩個飛機餐食。
ok 丫,飛機餐唔係好難食姐。

香港時間九點幾起飛,日本時間差不多四點到。
十二年喇,日本,我又黎喇!



今日冇旅遊景點,第一站就係去間方圓廿里都冇野既酒店 - 郡上八幡。
食完晚飯去玩跳舞,成團得一家人同我地兩個玩。
教既同其他跳既都係日本人,都唔知佢地 up 乜。

浸溫泉。
其實都傻下傻下,唔確實 d 程序係點。
結果唔記得除拖鞋,有個日本女人提我囉。
浸住浸住古古怪怪咁,唔可以話係好享受。
返到房,柴仔仲未返黎,嘩,乜佢玩咁耐呀。



15/10/2009

今日去第一個景點係上高地,又叫「眾神的淨土」。
個名好有聖鬥士 feel,或者就係咁,所以柴仔對呢度都有興趣 d。
感覺係行郊區咁,係 d 景真係好靚。
行左兩個鐘左右啦,到左食飯既地方。
今餐要自費 lunch 架。
仲好似冇乜得揀,人人都去河童食堂。
我地叫左一個梓川定食(蕎麥麵),一個xxx丼 (蛋豬扒飯),盛惠2850円。
貴到丫...
食完飯趕住 shopping,而且要記得同暴龍表妹扭吉米蛋囉。
買左 d 名信片準備寄返香港。(但結果都冇寄到)

下一站 wasabi 農場。
食佢一人一杯 wasabi 雪糕,味道 ok 喎,300円一杯~
都唔計得咁多...
唔覺得 d wasabi 田有幾靚,反而對路邊小野花有興趣。
白色、粉紅色,朵朵八片花瓣,好清雅。



遊兩個景點就返酒店喇。
今晚酒店係白馬東急,方圓五十里都冇野,所以去酒店前車左我地去便利店入貨。
買左冇酒精既啤酒,呃女用既 grapefruit 酒同埋芝士圈。
好嘆~



16/10/2009

重點節目!今日上立山喇!
搭 x 種交通工具 (唔記得六定七),由扇澤去立山。
導遊話收到消息山上已經落過雪喇!
之前知道紅葉差不多完,估唔到變左有雪睇。
我地向山腳買左個溫度計,自己睇住幾多度。

每個站除左要睇景影相蓋景點印印,仲要撲吉米野,好似係我鍾意吉米咁...
好彩一見到吉米隻公仔就買,之後幾站都見唔到喇。
仲買左筆同匙扣...
表妹,算係咁啦~

呢個 lunch 都不知食得幾快,多 d 時間用嘛。
上到室堂,我地個溫度計顯示有四度,wow~
裝 d 冰水飲,凍到入心入肺!



見到郵局!
時間無多,好趕好趕咁寫 postcard 俾 Miffy,已經冇時間寫第二封...
下次寫定貼上去會唔會好 d 呢?


(個個站都跑...)

今日得一個行程,一日比一日早返酒店。
住高岡 New Otani,係附近最有野既酒店喇!
不過過左營業時間,始終都係較靜。
搵到間郵局,但都過左辦公時間,有人向度都冇人理我地。
四圍行下,入左間店雞同鴨講咁買 banana 雪糕,真係好好 banana 味架喎!

食完晚飯返房。
搞笑咯,我地睇電視播《異獸戰》囉!
有幾多人會去旅行向酒店房睇戲!?

呢兩日係咁買野食,要買返 d 擺設至得。



17/10/2009

出發前我地自己去睇埋高岡大佛。
亦因為咁買多左隻高岡大佛吉米匙扣。
行兼六園,柴仔冇乜興趣,話好似香港公園咁,但都唔夠時間度度睇下。

去到白川鄉,買返 d 唔係食既野。
擺設呀、匙扣仔呀,我覺得靚架!
花300円入左間屋參觀,係好大,但冇乜野睇。
食飯食耐左,又係行唔哂就趕集合。

跟住去果個美濃市和紙工房,都可以話幾無謂。
都冇得落手玩造紙。(雖然如果有,都係無謂...)
d 紙品係好靚,信紙,禮物紙咁,但唔會買囉。

食飯前向名古屋熱鬧既地方行街。
行 Tokyo Hands,其實好似 sogo + log on 咁。
所以...好快行完!
收獲係一包 157 円既即沖麵豉湯!

晚飯食手桶料理。
睇個師父整魚生,將一條向魚缸游緊水既魚,變做人客檯上面既食物。
好好睇。
唔知係咪我地表現得好欣賞,個師父送左 d 壽司俾我地食~

食完飯返酒店。
導遊話半個鐘個車程,我個心諗都唔係好遠。
但原來係飛半個鐘頭 higuway,去到一間方圓一百里都冇野既名古屋 J Rinku。
好在酒店有間便利店,我地又買 d 小食返房睇電視。



今日柴仔唔知做乜事,流左四次鼻血!
佢十幾廿年都冇流過架...
日本真係乾成咁?

18/10/2009

話咁快就黎到最後一日喇。
今日冇景點,只係放我地向名古屋購物,悶死柴仔啦。

向 d 地下街左穿右穿,逛下 d 大公司,冇收獲。
好多團友都買生果,我地又冇買囉。
有個向廣場既嘉年華物體,我地走去貢貢,反而有收獲喎!
食左盒地道燒黑魚丸,買左 d 小食。
又要趕集合...嘻嘻...

lunch 犀利咯,犀利貴呀!
因為食燒烤,我地自購左和牛,8000円呀!
要慢慢咀嚼,嗒真 d~

開心既時間過得真係快,食完飯就去機場喇。
入閘之後去搵梅酒買。
有 d 雞同鴨講囉,因為要解釋我地向台灣"落地"但又唔係"轉機"。
最後都買到。

返到屋企都成十二點咯。



==========

呢幾日好開心呀!
影相好搞笑囉,兩部相機,柴仔影景既時候,我 set 腳架影人,好趕時間咁。
呢兩個唔合作既團友,成日都要趕路。
好在同團有對年青人都同我地不相伯仲。

之前聽人講呢個團會冇啖好食,唔係丫,咁多餐除左最後一日個早餐,全部都食得好好喎。
我要求低,定佢地要求高呢?
係 d 餐幾得意,餐餐都有蛋,唔同形式既蛋,炒蛋、溫泉蛋、蒸蛋...
食到我地唔敢食。

我一路膽心個喼唔夠位,結果係唔成問題架!
仲有好多位剩 tim。
睇見 d 團友向機收拾佢地既行李,要個人跪上去先關到喼,我覺得好好笑囉~

柴仔 20/10 就返工喇,我仲有排。
唔知收唔收拾到心情呢?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home