Saturday, August 02, 2008

燈燈燈

鋪左 d 磚,個半拋光效果好靚。
不過幅相好似唔係好 show 到個效果。


向美心食完 lunch,去街市行下,噫,發現我地笨左啦,街市好多平野食呀。
又多款,做飯堂都得。
唯有遲 d 再試啦。

搭 87D 去旺角睇燈。
主要睇書桌燈點搞,結果廳都複睇左一次。
有盞八個頭既我幾鍾意,但我地唔使咁大盞燈。
話有六個頭既,但效果又唔知會係點。
有 set 燈泡形燈,我地都覺得好得意,但的確冇左 d 高雅感。
睇到一隻書桌燈,我覺得 ok,柴仔竟然話似抽油煙機...
有 d 上星期去睇,明明話優惠做到上星期日,今日去到佢話優惠做到聽日,呃人既。
唔知係咪好幾個星期都係咁行法,柴仔話冇行得咁支力,又係喎。

睇婚紗鞋,想搵 d 前高後高既款。
冇辦法啦,人矮嘛,又唔係件件婚紗有得改短。
先去旺角中心,但 d 款好嚇人,不過起碼知道有。
再去金都,d 款 ok 呀,全部 tailor made for 結婚嘛,但貴 d 囉。
唉,慢慢再睇啦...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home