Tuesday, July 01, 2008

再北上

趁今日假期,我同柴仔兩個人又走上大陸行下。
上次同師傅行田貝四路,今次我地去寶安北路。
見上次搭大巴都唔係好恐怖,今次我地都搵個火車站西廣場站搭大巴去。

第一站係 B&Q。
嘩,大過香港果間好多好多。
不過我地好快行個圈就算,因為 d 大間野唔合我地返大陸買野既原意。

睇其他家樂居、好百年,傢俬多囉,唔係好多建材。
加上上次睇既野已佔據左我既心,冇乜野入到眼。
我又有 d 燒燒地,都唔久留咯。

==========
返到黎記低左我地搭車既資料同人 share,唔使下下搭的士嘛。



田貝四路
向標示"火車站"既位置搭 1路 車。
"火車站"果度係露天既,有 d 黃色格格既"有蓋"巴士站。
到田貝四路站落車。
車費2蚊

認住自己向邊度落車,回程向對面搭返 1路 車。
如果我冇記錯,應該係中國銀行門口。
搭到返"火車站"落車。
車費2蚊

寶安北路
向標示"火車站西廣場站"既位置搭 61路 車。
"火車站西廣場站"果度都係露天。
上車位置向馬路中心,地下會見到 "61" 字樣。
到寶安北路口站落車。
未到站就見到 B&Q 架喇。
車費2蚊

回程我地行左去好百年果邊。
所以向"羅湖人才市場站" 搭 18路 車返"火車站西廣場站"
車費2.5蚊 (我地俾左2.5,不過我聽到中途有人問司機,司機話2蚊)

巴士貼示
雖然好似站站停,但建議唔好數站數囉。
會有普通話提示,但冇字幕,唔好掛住傾計呀,聽唔到就過廟架喇。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home