Saturday, June 28, 2008

北上

今日同裝修師傅北上田貝四路睇建材。
我地打算向大陸買磚嘛。

上到去食個早餐,可能近火車站啦,價錢唔平囉。
但搭車就好抵。
因為師傅"熟"路,帶我地搭公車,兩蚊雞一個人之嘛。
點解個熟字要""住,因為落車之後佢唔記得點行去,要打電話問朋友...=.="

行家合居,唔係好多野姐,唔係網上面形容到要分幾日睇咁誇張囉。
行行下其實都有 d 眼花花。
咁又幾好,咁又唔錯,可惜我只係可以揀一樣。
拿哂卡片,記低哂價錢,寫埋一 d 我睇得明既產品描述,慢慢再諗。

==========

無聊小事

近日有個廣告個口號係「慳得一蚊得一蚊」。
當中個細路女計佢爸爸既人工。
我同柴仔講埋 d 小學數。
小明爸爸本月收入一萬元,工作了二十天,每天工作了八小時,請問小明爸爸每小時收入多少元?
承上題,假設小明爸爸本月收入一萬二千五百元,每小時收入不變,請問小明爸爸共工作了多少小時?

記住用 d 好單調既語調讀出上面既題目,會好笑 d,哇哈哈...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home