Saturday, May 17, 2008

披嫁衣 - alpha

約左 Loffy 同 Noffy 去試婚紗。
我只係約左三間婚紗店,時間如下:
13:00 紫水晶
14:00 溫馨
15:00 Vianei
我見網上面有人去齊港九新界試幾十間,我就冇咁好氣喇。

先上紫水晶。
上個星期去睇過,記底左 d 心水型號,所以好簡單。
個姐姐搬左 d 衫出黎,有 d 同想像中有 d 分別。
因為未係 join,所以只可以試幾件。
換第一件既時候,心情好緊張架。
之前向 ESDlife 都同幾個女仔講過,好擔心著住件婚紗出黎唔知另一半會俾咩反應。
諗起益力多個廣告就搞笑。
http://www.youtube.com/watch?v=SaABX0oxJXk
好在柴佬都冇表現得好驚嚇,我都安落 d。

跟住上溫馨。
唔知係咪燈光效果,佢果度 show 出黎既婚紗好以靚 d。
不過果度冇相睇,全靠個 sales 姐姐根據我既口味去搵 d 衫出黎俾我睇。
清得黎又要 d "撈搞",唔要紗紗,對稱 dd 既...
同埋只係可以試婚紗,佢話因為晚裝款轉得快喎。
試左三件婚紗,都好鍾意呀。

最後上 Vianei。
Loffy 尋日先至陪完 friend 去,所以 sales 姐姐都認得佢。
初初睇相,冇乜幾多件揀得落手。
不過既然都黎到,都試下囉。
試左兩至三件啦,都係唔使穿鋼紗既款。
嘩,件婚紗同件紛紅晚裝都好得,閃得好靚。
可惜我諗住要一件婚紗加兩件晚裝,果度我揀唔到第二件晚裝。

貨比三家之後,肚餓。
明明睇衫之前食左吉野家,又會咁快肚餓既,乜試衫好 side 力咩?
去間餐廳坐低食個下午茶,慢慢諗清楚。
最後決定 join 溫馨。

食完野就返去 confirm。
要左四套衫個 package,三千四百八十蚊,再加小拖尾五百蚊,總共盛惠三千九百八十個大洋。
諗住租一件婚紗、兩件晚裝同一件伴娘衫。
男禮?唔係我唔俾柴仔揀衫呀,係佢話鍾意普普通通一件西裝。
咁佢鍾意囉,我又唔專制既,嘻嘻。
(後記:我笨左啦,返屋企睇返人地 d 討論,話可以講價 free 拖尾架。而家只係俾左個加衫 discount 我。)

今日只係揀婚紗,晚裝會婚前半年先揀。
換衫速度好快,揀衫有 d 壓力,因為 sales 姐姐成日要我 out d 衫。
其實件件都好靚(我要求好低),所以好難決擇。
又唔影得相(今日試咁多都唔影得,真係 join 都唔影得。),好難記得著起個效果。
最後揀左件裙身泡下泡下既。
呵呵呵,又搞掂一樣野。

Loffy 要走先喇,Noffy 同埋我地去訂註冊場,順便等佢都拿下資料。
我地決定左揀世紀見証呀。
望多兩望個堂,決定要 Rose Hall。

雖然唔係粉紅色粉絲,但係怕 Century Hall 黃得滯,又唔顯件紗,所以揀 Rose。
場地唔係好大,六七十人左右就會好熱鬧,希望我會安排得好啦。
又倒多三千二百四十個大洋落海喇。

Noffy 夜晚去飲,我地就向旺角散。
真係唔知點解,我又肚餓。
走去廟街食蠔餅、煲仔飯、飲支裝可樂。
食完行下街,經過 Bossini,俾件衫吸左埋去。
係小公主呀!
不嬲慳家柴仔都忍唔住手,用九十九蚊買左一套 (一件衫加一個袋),仲即刻著左件衫。
柴仔話佢搭火車既時候,有個男人望住佢心口呀~
哈,笑死我。

Labels: , , ,

1 Comments:

At 29/9/08 15:32, Anonymous Anonymous said...

件衫我就只係係個日著左一次,之後俾人據為己有了,都唔見佢著,哂氣....俾返我好過啦...

 

Post a Comment

<< Home