Saturday, June 30, 2007

神乎奇技

下雨,唔使跑步,呵呵。

買六合彩,做左件錯事啦。
事情係咁既,我話買一張六合彩,個職員聽錯左,俾左兩張我。
我好反射式咁話「我要一張咋」,咁個職員就收返一張。
離開果陣先至諗,哎呀,我應該要埋,可能呢個就係個天賜俾我既機會。
冇啦,冇左喇。

搭車出九龍,柴柴用佢僅餘既地埋知識,講解山前山後雨勢差異問題。

兩個笨笨,見超市煎茶大減價,好平好平有四支,就買左四支走。
即時飲一支,仲要拿住三支四圍走。
一向懶得拾袋既柴柴,我可以肯定佢會將果三支野放入袋,黎緊三個星期都隨時有野飲。

晚飯向麥當當搞掂。
食完無聊搵 d 廢物玩玩。
見圖


photo @ McDonDon

0 Comments:

Post a Comment

<< Home