Saturday, February 24, 2007

預祝

因為正日柴仔要去春茗,所以今日提早慶祝。

柴仔安排左既節目係去睇戲。
去沙田 UA,排隊買票睇 19:45 《門徒》。
排隊既時候四圍望下,柴仔就好疑惑咁話幢野拆左,向邊度睇戲,入口向邊。
我都好疑惑咁話,邊有拆到野姐,勿就係買緊飛呢個位隔離之嘛。
佢又講到似層層,我又覺得我冇記錯,但事實係點既呢?
冇人知咯...

買完飛去又一城行下街,順便換左 d 恆生 cash dollar。
我就有 target 既,所以都即刻就用哂 d 券。
柴仔果 d 就用唔著咯。
咁岩向呢個日子黎到呢度,舊地重遊,諗起你捉住人地浸酒。
好耐都冇果種味道 lu。

返沙田搵野食。
千挑萬選,揀左雞仔餅同蔘桂圓。
開場喇!見個預告片既片頭同 d 音樂,唔對路...
匿埋用柴仔既衫領遮住對眼。
自己咪埋眼同用手遮係冇效架,因為我實心野。
冇估錯啦,真係恐怖片,乜都冇睇,淨係聽到聲都驚驚。

《門徒》嘛,話唔上好好睇,有 d 無聊位囉。
無啦啦做乜搞野既,無啦啦要去救狗狗既,無啦啦又要餵鴿既...
坐隔離位果個男人乜都笑一餐,睇佢仲好笑。
係挑起左一個話題囉,究竟劉德華講既 supply and demand 道理岩唔岩呢?
咁即係 d 核突雜誌,又係同一道理?
究竟係有雞先,定係有蛋先呢?

睇到好晏先出黎,搵唔到食 tim。
冇乜選擇下走左去食粥。
話呢餐唔算架,下次再食餐好既。

由"中心點"離開,各走各路。
一個往羅湖,一住尖東。
打對面月台坐,我拿起電話,影左下面呢張相:



呵呵呵~~~

2 Comments:

At 25/5/07 10:26, Anonymous Anonymous said...

睇下人家的討論,你便知誰對誰錯了

http://www18.discuss.com.hk/archiver/?tid-3980635.html

 
At 26/5/07 00:01, Blogger ccming said...

嘻嘻...你岩囉...

 

Post a Comment

<< Home