Saturday, February 10, 2007

2 月 10 日

多謝 Jeffrey 同亞哥既電話。
多謝 Andy哥 同 Edmond 既 ICQ。
多謝 Jacky, RingoF, Wallace, Ginny, ChristineC, Lun, KaKa, Kwan, 亞敏同師姐既 SMS。
唔好意思,唔係個個 message 有覆,要五毛子個嘛...唔捨得。

朝早照樣同柴柴跑步。
嘻嘻,柴柴終於有微言,投訴我越黎越晏喇。
床呀床,下次我唔同你咁痴纏咯。
見柴柴一路都冇乜表示,跑完行返屋企既時候,我用古惑既眼神望住佢。
好在佢都記得,但係佢話唔會 send message 俾我,費事我儲埋儲埋一大堆垃圾。
車,點會喎。

返上樓之前去買任務物品:圓尺。
諗起柴柴向個袋度變 d 錢出黎個情形就好笑。
返到去就做勞作,一切準備好就出發。
可惜天公不做美,任務失敗,唯有打道回府。

但我地又點會咁易死心丫,食飯前再試過。
有 d 雞手鴨腳,但總算做到。
有途人望下望下,睇我地搞乜鬼架。
但兩個人做 d 傻野 (其實不知幾正經),旁人既眼光都可以置之不理。

夜晚冇得同柴柴一齊呀,因為係公司 Annual Dinner。
咁既日子 Annual Dinner,真係掃興。
我仲要仲左招,席間係咁打乞痴流鼻水,又唔敢食 d 眼訓藥。
咁既病樣...點會有運抽得到獎丫。
d 同事係咁劈酒,醉到打人 (MD 都受害)、訓地...
我見抽哂獎咯,勿同駱駱走人囉。

今日就咁過左喇。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home