Friday, February 16, 2007

火燒旺地

朝早都好忙呀,要清野唔好壓過年嘛。
下午收到駱駱電話,bb 出左世喇!
一點過 dd 出世,有七點幾磅呀!
幾肥肥白白咁喎。
(駱駱預早請左假去生仔,睇唔到佢個狼狽樣 tim。)

下午差唔多三點,有人話 pantry 睇到樓下係咁攻 d 煙上黎。
我都有走去八下,嘩,真係好激架喎。
搵人打電話問下管理處乜事,係咪火燭。
得返黎既答覆係「冇野,唔使走,有進一步消息會通知你地。」
我同同事講,會唔會好似 911 咁,初初都話冇事唔使走。
個個都返返位繼續做野,再過多陣,有人話見走火梯有人走喎。
再打去問管理處,佢地答「係呀,要走喇!」
嘩,咁都得既!
唔打去問我地就死得啦!

唔知要搞幾耐,所以去 locker 拿埋袋走。
(小朋友千祈唔好學)
我地公司向 20 樓,有同事選擇搭 lift,呢個我都唔敢,我揀行樓梯。
好在係星期五,casual wear,唔係著住對高跟鞋走佬都幾係野。
不過咪話,都幾腳軟架,可能因為加埋有小小緊張啦。

落到樓下,梗係影返 d 相啦。
你睇,我地就正正向冒煙果度既上一層。
都幾大煙架。


向條街度遊蕩,有同事就捉緊時間打機。
亞臣就講三級野,話知度點解呢度叫小西灣。
(因為佢見走落街多數都係佬。)
搞到 5 點左右至返上去,但仲好大煙味,好難頂呢。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home