Wednesday, February 21, 2007

打劫

今年返工既新年氣氛,同上年好唔同。
上年返到公司,d 人突然唔係好識你咁。
今年就開開心心四出打劫。
一黎就係公司人人有份既利是,跟住駱駱同駝駝都俾左特別利是我。
駝駝派利是果陣好虛陷,因為亞臣一見佢拿疊利是出黎,就即刻通風報信,打電話叫埋房入面 d 人出黎。
有個 vendor 走埋黎問我結婚未,我話未,反問返佢,佢結左囉。
跟住佢鬼鬼祟祟咁俾封利是我,再講返公事,叫我幫手做 d 野。
我話乜好似賄賂我咁架。

放工打電話俾舊舊老細(澧爸爸),佢生日嘛。
記得我上年祝佢心想事成,佢話我 out,教左我句 in d 既。
咁我今年就用佢果句,祝佢「為所慾為」。
同佢傾左半個鐘頭,係咁講佢個前 staff。
(因為佢唔同呢個 staff 續約)
都同呢個 staff 食過一次飯既,覺得佢好多野講、好熱情、好動。
澧爸爸就俾佢一次主動激親。
佢主動幫隔離 department 做野囉,自己野又未做哂喎,人地睇到都核突啦。
又話佢唔小心,唔諗後果,好不滿咁。
哈哈,係咪都係我最好呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home