Saturday, December 09, 2006

精彩星期六

今日好多節目,要跑三場咁多。

朝早既節目就係同柴仔去跑步。
今次好努力呀,佢跑到最尾返轉頭,我就一直跑到見到佢就掉頭。
我冇減慢偷懶架,結果跑多左成百幾米,好多架喇!

走之前我地兜商場。
一路 brainstorm 我地既學界王國。
講到好真咁,好多 detail 位都諗埋。
但係都唔係幾過得到大眾既輿論壓力。

第二場節目係同暴龍表妹影畢業相。
諗諗下距離我影畢業相都有一段時間喇,日子過得真係快。
一大班親友,表妹只係做佈景板,當年我都好似係咁。

第三場係同事既飲宴。
時間尚早,搵架搭得最耐既車坐,費事咁早去到唔知做乜。
呢次既飲宴學到樣野,就係要好好安排入坐。
因為佢有一班叔伯坐左向同事圍又唔肯走,打亂哂個算盤。
仲要新郎哥自己出手撲位俾佢老闆,幾 lair hair。

食完同詩詩一齊走。
路上佢講佢屋企既野俾我知,好似電視劇 d 劇情咁。
估唔到我同電視果 d 主角生活得咁近。

返到屋企,柴仔報告我知佢吸收左 d 乜野內容,講左成兩個鐘頭呀。
你肯定唔記得自己講乜啦!
呢,迫下迫下果個方法呀。
嘻嘻...加油呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home