Monday, November 27, 2006

公德心

今日放工搭巴士,遇到個超冇公德心既亞伯。



如圖示,亞伯就坐向我既左手邊。
佢拿把界刀出黎...meet 橙!@@"
我首先怕既係 d 橙汁會彈到我,都唔係諗佢手上有界刀。
批完橙,佢用佢條衭抹把刀,之後慢慢品嚐個橙。
食完佢竟然將 d 橙皮放向我張椅後面,呆哂。
個後生仔忍唔住出聲話個亞伯,當然引來一頓謾罵啦。
亞伯話冇諗過就咁放向度。
咁佢又的確係有拿個袋出黎執返 d 橙皮既。
但咁又點丫,都污糟左啦。
成件事我都好睇唔過眼,但我冇膽好似個後生仔咁出聲。
一來小女人一個,二來我坐得咁近,佢仲有界刀喎!
俾著係你,你又會唔會出聲呢?

1 Comments:

At 2/2/07 16:33, Anonymous Anonymous said...

持有攻擊性武器,報警玩下佢都好麻

 

Post a Comment

<< Home