Wednesday, November 22, 2006

好心做壞事

今日好多野做,有 d 野一早排左隊都做唔到。
一咁樣,我就會有 d mun 憎。
仲要我收到小道消息,有人話我地 hold 住好多 A request 好耐。
一,A request 根本唔係我地 handle,我地果 d 係 B request。
二,如果係小道消息誤會左個 request type,係,我地手上係有,但都係呢一兩日至收到既,呢 d low priority 既野,未做係正常既。
我又已經唔係話掉埋一邊唔理,每日每日都好努力咁清緊。
仲收到呢咁既 "complaint",我覺得好支力。

算,睇開 d,d 人永遠都呢一分鐘 submit request ,下一分鐘就問你做完未架啦!

不過小道消息走左去同事主講返...會唔會一個講到唔清唔楚,一個聽得唔清唔楚,仲壞事呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home