Saturday, December 02, 2006

澳門遊記 (下)

訓醒一覺喇。
其實唔係訓得咁好,照計我唔怕"三寶"床架,可能係個枕頭好唔掂啦,又可能係唔慣冇左飛摌豬向身邊。
梳洗好,執返 d 野,叫人黎 check 房,大概十一點退房啦,拿返五舊水,繼續我地行程。

離開氹仔,搭穿梭巴過返澳門果邊,飲埋好抵既早餐個橙汁。
噫,又見到有緣情侶喎,澳門真係咁細!?
去黃枝記食個 lunch,叫左蝦籽撈麵同燒鴨粥。
等食既時候睇下張餐紙,哎吔,乜中環都有分店既,咁我地做乜黎食呀?
安慰下自己,係中環食唔到十八蚊燒鴨粥既。
柴仔話個蝦籽撈麵好腥喎,食左兩注就唔食喇。
我又唔覺得 d 乜野丫,幾好味呀。


食完野梗係要去下澳門最出名既景點--大三巴啦。
有樓梯可以上到大三巴後面,柴仔上到去望望下至知地下原來係穿窿架,驚驚。
冇叫人幫手影相,靠自己,所以好幾幅都影到好靚既天空,但唔見左大三巴。
不過後尾搵到個靚位,教好時間掣,影到張我覺得好好既相。
冇上炮台,因為我覺得行得辛苦又冇乜好睇。

觀光後搵食,但搵唔到六記紅豆餅,又冇食到禮記士多鮮果杯。
睇住地圖搵頤德行李康記食豆腐花。
柴仔話有人見我地拿住地圖四圍望,對我地虎視眈眈咁呀,我懵定定咁都唔知道。
入到間舖頭,未叫野,但已經有人送上凍豆花。
通常我食豆花都食熱既,不過已送到黎就是但啦。
係幾滑架,但柴仔話冇豆味喎,佢咀都幾刁。
(食完先記得影相,所以唔係影我地食果碗,係影待賣果 d。)


跟住就搵雪糕食。
兜來兜去都搵唔到間九記向邊。
正想放棄既時候,佢就出現向我地眼前。
叫左個三色雪糕(芝麻,士多啤梨,咖啡),要成十二蚊,唔係好抵食,仲要唔係好好食。
又一 no next time。
係呀,又冇相呀,呢次仲係食完走左至記得,所以乜都冇。
証明我地都唔 pro...成日掛住食。

下一個目標係澳門瑪嘉烈蛋撻店既酥皮葡撻。
之前柴柴一路嚷住要食葡撻,但我又唔俾佢食鉅記同KFC果 d 喎。
鉅記又唔係出名葡撻,食 KFC 不如返香港食啦。
呢個葡撻好新鮮架,因為係等佢出爐架。


The next station is 二龍喉公園,目的係帶柴柴搭松山纜車。
導遊又發揮佢盲摸摸既本領喇,即係落左車,搵唔到公園入口。
都係行錯左個路口姐,最後勿又搵到。
買單程票要兩蚊,來回票三蚊,我地揀左來回囉,好似抵 d。
上到山,bing ling bang lang 咁行去東望洋燈塔,因為驚趕唔切去下一站。
到此一遊,影左張相就走喇。



下一站係漁人碼頭。
向巴士上面,竟然見到有緣情侶向街上行,真係咁有緣?
到左漁人碼頭,大就大喇,但真係有 d 大而無當囉。
咁大個唐城,得個城,係咪貨倉黎架?
荒荒蕪蕪咁,度度都未起好,未開咁。
聽到有導遊講,相入面既酒店要幾多幾多錢一晚,嘩,搵"X"住咩。
哎呀,no next time 呀!



好快就行完個漁人碼頭,等我地仲預咁多時間。
行過去金沙娛樂場。
過黎咁耐,住果間酒店既賭場都冇去過。
企向 d 賭桌側邊,都唔知賭乜。
話玩老虎機既,但見到係電腦式既,唔係以前 d 手杆式,信唔過,冇玩。

可能今日行得太多,好快就好肚餓。
去左間好特別既餐廳食野,叫左手撕雞同星州炒米。
柴柴話呢隻雞仲好食過隻血鴨...
(唔好意思,都係掛住食,所以冇相睇。)

已經行到冇乜野好行。
結果同上次一樣,走去逛八佰伴。
邊吃邊喝邊行,吃既係粟一燒煙肉芝士味,喝既係花旗蔘蜜。(呢 d 唔使相掛)
行到咁上下,靈性既鞋帶就提示我地係時候走喇。

行去碼頭,經過果條天橋好鬼凍呀。
仲好鬼大風,搞到影相都影唔得 sharp。
(死都唔話係技術問題,呵呵呵。)
一路到船上都唔再見唔到有緣情侶 lu。


回程既船,我地坐下層既 37A 同 37B。
俾個職員點左一點,明明係左邊既位點左我地去右邊。


向船上 I 住柴仔訓,訓訓下醒左。
船拋得幾緊要,我訓極都訓唔返,心就知出事喇。
好想好想快 d 落船。
到落得船,企起身行左幾步,唔得,衝返轉頭拿個嘔吐袋。
唔...好冇用呀...又好似好失禮咁,所以個口嘔唔出,對眼就係咁嘔。



落左船仲係想嘔想嘔咁。
淨係返屋企呢十幾分鐘入面都作嘔左三四次。
我知道你好支力架,但令到你冇得跳上架巴士。
咁樣完結我地既澳門之旅,有 d 美中不足。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home