Monday, July 17, 2006

巴士之女

而家搭巴士返工,由於近出發站,通常都有得坐。
多數都揀下層唔近門果邊對坐位前一個位坐。
今日都一樣。
架車過左海之後,聽到有人話有人暈、唔舒服。
其實我睇得唔係好清楚,但知到係個女仔黎既,企向近門口位置。
架巴士就咁就停左向度。
有人叫個女仔放手,有人叫搵大隻佬幫手扶佢落車。
都擾攘左好一陣子。
我冇上前幫手,都唔知幫到 d 乜,急救又唔識,抬佢又唔夠力,乜都做唔到,感覺唔係咁好。
心入面好想知到時間,但係我都冇去睇錶,冇表示一絲既唔耐煩。
人地唔舒服嘛,我覺得如果我咁做,好似好冷血咁。
結果係有位女士向較後排位置,排除萬難咁迫左出黎,同另一位女士扶左個女仔落車,我地就繼續上路。
如果我係果個女仔,我會點呢?
自己好唔舒服,捉條柱,個心又覺得誤左成車人時間。
我會...希望冇人認得我...

1 Comments:

At 24/8/06 11:54, Anonymous Anonymous said...

上次我又遇到有個女人定女仔唔舒服,最後要攪到成車人轉車,司機要call白車,有d人即話攪錯呀,仲有一個站,麻鬼麻....

又冇計既,仲有一個站就到九龍灣地鐵站,個個站好多人落車....

司機點解唔下一個站先轉車呢, 都唔使一分鐘,唔使影響咁多人麻

 

Post a Comment

<< Home