Saturday, July 01, 2006

回歸九週年

好勤力呀!今日有少少雨我地都有去跑步呀!
跑新路線,因為跑開果條路頭頂有大黑雲。
呵呵,脂肪拜拜!

去同你會合既途中,我見到有個的士司機,訓左向架停定左、開左冷氣同關哂窗既的士入面。
我有 d 擔心架,好似話咁樣會死人架嘛。
好有衝動想上前敲佢窗,叫一叫佢,但我始終都冇咁做到。
因為我好怕會俾個的士佬鬧,好無奈。
請原諒我既膽小。

夜晚柴柴送我走既時候,路邊有一對神色不悅既情侶。
口花花既柴柴,向度講「唔好嬲啦,唔好嗌交啦。」
唔知佢地聽唔聽到呢?
話時話,我同柴仔好似冇乜嗌過交。
咁我就問佢啦「噫,記唔記得我地有冇嗌過交呀?」
我唔記得佢點答喇,只係記得即刻搵交嗌。
其中兩句係咁既:-
柴仔:「你腳短就行快兩步啦!」
我:「你腳長可唔可以行慢 d 就下我既姐!」
em...我見到有個路人甲聽到我地既對話然後偷笑...hehe

1 Comments:

At 10/8/06 11:20, Anonymous Anonymous said...

旁觀者不一定是清的

 

Post a Comment

<< Home