Saturday, July 08, 2006

吳卓羲

lunch 還左心願,去左間經過好多次但都唔係好敢入去既十蚊麵店度食左個雜河。
唔...冇下次囉,得行過既飄香,味道唔好。
食完野向住尖沙咀一路行,一路行一路上堂,個袋袋左好多錢。

約左舊同事聚舊。
初初話去唱K架,但柴仔唔好,所以我話不如搞第樣。
係既,唱K個個拿住支咪,聽下歌咁,都唔係"聚舊"。
食完飯去左 bar,我玩得好開心呀。
係咁玩遊戲嘛,拍大脾、蒙羅麗莎、傳大細波、呯bang嘩、分組鬥...
唔識飲酒,柴柴出馬。
其實我好想搵次有柴柴陪同之下飲下酒架...

夜咯,大家各自返屋企。
擔心趕唔趕到尾班車嘛,要頻頻撲撲就唔好啦。
你就掛心我安唔安全。
又唔係好夜之嘛,如果我果陣接受左放工放十二點果份工,你勿掛死?

1 Comments:

At 24/8/06 11:40, Anonymous Anonymous said...

個份工近我家啊,我叫小白仔俾佢個位你囉..

 

Post a Comment

<< Home