Sunday, July 16, 2006

傻左

証明小王子落到街會傻左...
跑完一輪,諗住企定俾佢休息下。
唔覺唔覺之間,佢竟然當我隻腳係柱...好在柴柴叫得快咋!
唔知點解我冇唔高興,又冇嬲喎。
淨係覺得個傻仔傻左,好好笑。

夜晚對住電視食飯,做地鐵既遊戲節目。
其中一個環節要講站名,大家都話「係喎,都識唔哂喎。」
聽到柴柴問西營盤叫乜名,我一時間不防有詐,竟答左 Sai Ying Poon。
i ya...我都傻左...俾成家人笑 tim...

1 Comments:

At 24/8/06 11:49, Anonymous Anonymous said...

個傻仔都試過當我係燈柱,落到街,興奮到咩都唔記得

 

Post a Comment

<< Home