Saturday, June 24, 2006

燒脂

今日又去燒脂喇。(實際隔咁耐先跑一跑,邊燒得切丫!)
俾柴佬識穿左我見到個起點牌就停。
今次課堂講解燒脂瘦身既道理。
什麼肌糖、蛋白、肥糕,我記得既。
女人減肥會減應該大既地方,噢,好恐怖呀。

突然間你話膝頭痛。
死喇,係咪因為你就我跑,慢得滯,所以整親呢?
少少痛既話,你好少會出聲架喎...係咪痛得好緊要呢?
唔...好在你自己一定會好錫身,識得就住,唔係實擔心死。

今次跑完,我好似小王子同小公主咁,呵呵。
柴柴又睇得出我係左手先,好犀利呀!
你眼睛係咪有追蹤器、探測器、透視鏡之類咁既高科技既呢?
但係點解唔安裝埋指南針既?咁勿唔使買囉!

1 Comments:

At 10/8/06 11:17, Anonymous Anonymous said...

因運動而成日受傷
唔運動又冇左健康
自小積成的腳患何時能捱得到百年歸老

 

Post a Comment

<< Home