Thursday, June 22, 2006

放生

之前同駱駱提過今日約左人食晚飯,會準時走人。
其實佢都約左人,大家都諗住放工去 happy。
不過突然有 incident,老闆要搵好多人 OT 補鑊。
但駱駱竟然同老闆講,話我屋企有 d 事要早 d 返去,留唔到。
佢咁樣放我走,真係唔係幾好意思。
我之後知道佢留到成點呀!

其實我今日既約會係同中學同學仔聚聚。
今次出席既,有好耐冇見既同學仔。
其中一個以前好熟架,坐隔離位既,我仲係佢同果陣個男友既中間人。
但今日見返,個感覺好遠,好怪。

亞飯聽日生日,唔知係咪因為咁,搞手 order 左個生日宴,定係另叫左 d 壽飽。
(註:我地吃小菜式中餐)
一個蒸籠放左一打壽飽,都好有蛋糕 feel 架,係冇蠟燭之嘛。
去 bar 玩多陣先返屋企。

大學同學 send 佢既結婚照俾我~~
@@**

1 Comments:

At 10/8/06 11:13, Anonymous Anonymous said...

人漸漸的長大
惜日只是回憶
還能聚是緣份

 

Post a Comment

<< Home