Sunday, June 18, 2006

雞同鴨講

近排公司黎左個印度籍既新同事。
佢黎到既第二日,已經同我同事講,話同我有 communication problem。
唉,心仲諗,我 d oral 同 listening 真係咁差?

早幾日同佢 discuss 一 d email 既野,其中提到 alias。
明明之前已經教左佢乜野係 alias,點加落個 system 度。
佢仲一頭霧水咁既樣,同我講唔知係乜。
都忟忟地架喇,唔係第一個 system 係咁講。
咁我 show 返俾佢睇啦,佢先如夢初醒咁話「哦~~alias,仲以為你講 ADS。」
OH! MY GOD!
我真係同佢溝通唔到,我講 alias 佢話我講 ADS。
大家 d accent 太唔同。

今日同柴柴訴苦,佢話算囉,就算大家都係人,都有 16-pin 同 subroutine 既誤會啦。
唉~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home