Friday, March 10, 2006

Friday Mood

星期五,但唔知點解一 d Friday Mood 都冇。
亞東都有咁既感覺。
仲要我地都有約人放工去街,應該好期待,好開心至係架。

我約左大學同學去食意大利菜。
有人叫左個西蘭花。
呢碟西蘭花緊要咯,可能係用外國空運到港既水黎煮,所以果兩“paul”未切既花仔要六十蚊。
恕我牛牛o趙牡丹,真係唔識欣賞。

談論工作。
唔知點解,我完全唔想提我轉工,結果我都真係冇講到。
問我係咪準時放工,冇乜野做,我都唔想去解釋。
四周黑媽媽,得頭頂有盞燈,孤島咁既感覺,有幾多個向呢個機構做既人會有。
一幢大樓,幾千員工,點解向我放工既路上永遠唔見有同路人。
係咪我應該諗,人人都唔使過 d 咁既日子,我要,係我有問題。
定係我應該安慰自己,搞成咁,只係因為資源錯配,唔關我事?
算,我唔應該咁怨。

談論生活。
有個同學半明半暗咁講佢既生活模式。
我覺得...em...唔知點講。
其實又唔關我事,燒唔到我,做乜好似咁咩咁姐。
做戲成日都有架啦,只不過今次係身邊既朋友之嘛。
但事實就係覺得...怪怪咁囉。
點解我既朋友會係咁架?
你話係平常事...em...係佢既平常事好喇!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home